Kurs online z certyfikatem Kurs ten przeznaczony jest przede wszystkim dla osób z organizacji pozarządowych, które odpowiadają za planowanie i realizację działań i promocyjnych i które, mimo ekspansji promocji online, wierzą też w skuteczność działań offline.

Pigułka edukacyjna Materiał "Jak przygotować materiały prasowe?" przeznaczony jest dla osób, które zajmują się (lub mają wpływ) na kształtowanie działań promocyjnych, informacyjnych i reklamowych organizacji, a przede wszystkim dla osób, które bezpośrednio szykują materiały prasowe..
Pigułka edukacyjna Materiał "Siła mediów regionalnych - jak z niej skorzystać?" przeznaczony jest dla wszystkich osób, które zajmują się (lub mają wpływ) na kształtowanie działań promocyjnych, informacyjnych i reklamowych organizacji. Przybliża media regionalne jako istotny kanał dystrybucji informacji.
Kurs online z certyfikatem Kurs ten przeznaczony jest przede wszystkim dla osób z organizacji pozarządowych, które współpracują w sektorze NGO z drukarniami, grafikami i agencjami reklamowymi. W kursie m.in. technologie druku, kolory w druku, na czym drukujemy, typowe publikacje czy prace introligatorskie.
Kurs online z certyfikatem Kurs ten przeznaczony jest przede wszystkim dla osób odpowiedzialnych za przygotowywanie materiałów do publikacji oraz za kontakty z grafikami, studiami graficznymi, agencjami reklamowymi i fotografikami. W kursie m.in.: rodzaje grafiki, czcionki, systemy i programy, kolory w materiałach cyfrowych, zapis plików graficznych.
Kurs online z certyfikatem W czasie kursu dowiesz się m.in.: jakie znaczenie dla każdej organizacji ma jej wizerunek i konsekwentne działania PR, jak ważna jest tożsamość organizacji i co buduje jej markę, jak narzędzia PR możesz wykorzystywać na co dzień, jak zaplanować strategię PR dla Twojej organizacji czy co zrobić, by media się zainteresowały Waszą pracą.
Webinarium Nagranie webinarium z 8 grudnia 2015 r., które poprowadził Jan Baran, przeznaczone jest dla osób, które nie mają przygotowania technicznego czy graficznego. Dla osób, którym w czasie współpracy z fotografikami, grafikami i agencjami reklamowymi trudność sprawia zrozumienie określeń technicznych.