Kurs online z certyfikatem Kurs jest pierwszą dawka wiedzy na temat wysyłek e-mail marketingowych, opartym o subiektywny wybór najważniejszych tematów. Wierzę, że będzie stanowić dla Ciebie pierwszy krok w kierunku wysyłek i zachętę do dalszego rozwoju i poszukiwań.
Kurs online z certyfikatem W czasie kursu dowiesz się m.in.: jakie znaczenie dla każdej organizacji ma jej wizerunek i konsekwentne działania PR, jak ważna jest tożsamość organizacji i co buduje jej markę, jak narzędzia PR możesz wykorzystywać na co dzień, jak zaplanować strategię PR dla Twojej organizacji czy co zrobić, by media się zainteresowały Waszą pracą.

Kurs online z certyfikatem Kurs ten przeznaczony jest przede wszystkim dla osób z organizacji pozarządowych, które odpowiadają za planowanie i realizację działań i promocyjnych i które, mimo ekspansji promocji online, wierzą też w skuteczność działań offline.

Kurs online z certyfikatem Kurs ten przeznaczony jest przede wszystkim dla osób z organizacji pozarządowych, które współpracują w sektorze NGO z drukarniami, grafikami i agencjami reklamowymi. W kursie m.in. technologie druku, kolory w druku, na czym drukujemy, typowe publikacje czy prace introligatorskie.
Kurs online z certyfikatem Kurs ten przeznaczony jest przede wszystkim dla osób odpowiedzialnych za przygotowywanie materiałów do publikacji oraz za kontakty z grafikami, studiami graficznymi, agencjami reklamowymi i fotografikami. W kursie m.in.: rodzaje grafiki, czcionki, systemy i programy, kolory w materiałach cyfrowych, zapis plików graficznych.
Pigułka edukacyjna Materiał "Jak przygotować materiały prasowe?" przeznaczony jest dla osób, które zajmują się (lub mają wpływ) na kształtowanie działań promocyjnych, informacyjnych i reklamowych organizacji, a przede wszystkim dla osób, które bezpośrednio szykują materiały prasowe..
Pigułka edukacyjna Materiał "Siła mediów regionalnych - jak z niej skorzystać?" przeznaczony jest dla wszystkich osób, które zajmują się (lub mają wpływ) na kształtowanie działań promocyjnych, informacyjnych i reklamowych organizacji. Przybliża media regionalne jako istotny kanał dystrybucji informacji.

Webinarium Zapraszamy do obejrzenia nagrania webinarium, które 26 marca 2024 r.. przeprowadził Michał Serwiński pn. "Jak angażować ludzi w działania organizacji społecznej z pomocą e-maili?".

Webinarium Zapraszamy do obejrzenia nagrania webinarium, które 21 marca 2024 r.. przeprowadziła Klaudia Stano pn. "Jak chwalić się liczbami w organizacji pozarządowej?".

Webinarium Zapraszamy do obejrzenia nagrania webinarium, które 19 marca 2024 r.. przeprowadził Jan Baran pn. "Landing page, czyli jak zainteresowanie odbiorcy przekuć w działania".

Webinarium Zapraszamy do obejrzenia nagrania webinarium, które 12 marca 2024 r.. przeprowadził Arkadiusz Szczegodziński z agencji Propsy PR pn. "Sztuka języka. Od planowania do efektywnego komunikowania".

Webinarium Zapraszamy do obejrzenia nagrania webinarium, które 18 maja 2023 r. przeprowadził Mateusz Rączka pn. "Nie zwracaj się do głów, lecz do serc - historie w promocji i PR organizacji".

Film edukacyjny Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmu, w którym Piotr Henzler z Fundacji Akademia Organizacji Obywatelskich prezentuje pojęcie "języka korzyści" i opowiada o trzech kategoriach korzyści, jakie warto obiecać i - oczywiście - dostarczyć tym, którym je obiecujemy.

Webinarium Nagranie webinarium z 8 grudnia 2015 r., które poprowadził Jan Baran, przeznaczone jest dla osób, które nie mają przygotowania technicznego czy graficznego. Dla osób, którym w czasie współpracy z fotografikami, grafikami i agencjami reklamowymi trudność sprawia zrozumienie określeń technicznych.